yapsınlar bakalım. O arkadaşlara sor o zaman evinde linsanslı windows kullanıyormuymuş.
Bireysel kullanım kullanıcının sorumluluğundadır. Burda kurumsal sorunlardan söz ediyoruz. Şimdi gidip misal Teklan'da ki tüm makineleri BSA alıp götürse ne olur?
Lütfen kurumsal bir gözle bakalım duruma. Şuan için bireysel bir hareketlenme söz konusu değil.