Konu
Lisanssız yazılım!
31-03-2008, 11:00:24
#3
trickster
My_X adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
çok güzel bi konuya değinmişsin tebrikler. Ama elden ne gelir?
Elden bir şey gelmiyor gibi... Ama şimdilik.
Bakalım BSA ve TK birlikte ne cambazıklar yapacak.