Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
haklısın sende fakat şöyle bişey var cuma günü verildi zaten arkadaşım yardım ediceğini söylemişt fakat sürekli atlattı yapabileceim bişeyim yok.. ben r10.nette nasılsa bulurum diyip gelmedim buraya ve başlığı da istemeyerek 2 defa postlattım... tabiki diyebilecek bişeyim yok... sadece yardım istedim isteyen eder.. tercih meselesi