Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
ilk olarak 2 tane aynı başliği açmışsın ve birsey sormak istiyorum sana
neden son güne bıraktın ? Derler Ya Hani Bazen cezalar mustahaktir. Gercekten De öyle.
Ben bilmiyorum bu yazdiğin konulari fakat bilen biri olsaydim da yapmazdim cunku bunu suan
sana yazacak adam sana yardim etmiş değil tamamen kotuluk etmiş olucak Sebebide
1-Zamaninda iş yapmayi öğrenmesi için ağzi hiç yanmamis olucak o sebeple tekrardan işleri
zamanında yapmiyicak
2- Ne olsa ben r10 da yine bulurum birini diyip hiçbir sekilde hiçbir işini tam olarak yapmiyacak
Kardesim yanlis anlama Ama Durum Bana Göre bundan ibaret. işin sonunda değil ödevin verildiği gün gelip arkadaslar böyle bir ödevim var ben yapmaya başladim işte suralarinda
takıldım deseydin Daha iyi olurdu kanımca. Yinede sen bilirsin.