omurtlak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arkadaşlar tek başımayım bu işte bu aralarda üşengeçliğim üstünde çıkarayım çıkarmasında da daha alt yapıyı tamalayamadım alt yapının kaldırması için db normalizasyonu ile çok daha hızlı veçok daha farklı bi db yapısına geçiş yapmam gerekiyor. o işi bitireyim daha neler yapacam sizlere
ben düşüncemii söyledim umarim Alt yapin bu kadar siteyi kaldirmaya. yetecek kadar küvvetlidir.