dEaTh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sayaçturka premum üyelik çikartsa 10 tane site için tek panel 1 yıllık kullanim şu kadar olsa olmazmi?

arkadaşlar tek başımayım bu işte bu aralarda üşengeçliğim üstünde çıkarayım çıkarmasında da daha alt yapıyı tamalayamadım alt yapının kaldırması için db normalizasyonu ile çok daha hızlı veçok daha farklı bi db yapısına geçiş yapmam gerekiyor. o işi bitireyim daha neler yapacam sizlere