</body> den önce koyun diyor.
evet öyle diyor ama birkaç yerde okudum.biri diyor footer.php yi aç bilmem ne ekle biri diyor footer in en altına ekle falan filan.bodyden önce koymayıp footer ın en altına koysam bi zararı olurmu?veya aranızda varmı öyle kullanan?