Konu
Anti-Virus for Windows Server Ne Kullanmalıyım
30-03-2008, 10:49:17
#2
StarBacK
Üyeliği durduruldu
Lisanslı birşey almanı öneririm
Serverda kasarmı bilmem ama Ya Kaspersky Yada Nod32