Post kasmaya çalışıyorsun sanırım.3 tane sattım bu paketten ve 3 - 4 sitelilerdi genelde.Ram ecc ram olduğu için şişme yapmadı belirli bir ram oranında kalır.Ve sorunu olanda yok.Post kasmayı bırak bence
öyle bir niyetim olsaydı arkadaşları bilgilendirmek yerine gider fıkra & her telden yazılar yazardım. Ancak 256 lıkları böleceğiniz yerine 512 tek verseniz sürümden değilde kaliteden kazansanız bence daha iyi olur. Sonuçta sizin şirketiniz ancak kaliteden taviz vermeyin. iyi çalışmalar