neo tşkür ederim dostum okumaya başladım çoğu bildiğimiz şeyler ama püf noktaları kaçırmamak lazım çok ayrıntılı yazmışlar
önemli noktaları çevirebildiğim kadarıyla burda aktarmaya çalışıcam ,nceledikten sonra
çevirip yazman çok faydalı olur gerçekten .
şeytan ayrıntıda gizlidir