tolgakizilates adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
256 mb ramli makinelere plesk 8.2.0 kontrol paneli yazmışlardı vps bölümünde. bundan ne mesaj çıkartacağımız hakkında yorum sizlerin.
Post kasmaya çalışıyorsun sanırım.3 tane sattım bu paketten ve 3 - 4 sitelilerdi genelde.Ram ecc ram olduğu için şişme yapmadı belirli bir ram oranında kalır.Ve sorunu olanda yok.Post kasmayı bırak bence