hocam kim bu biliyorum oyuncu olduğunuda niye herkez bu kadar samimi konuşuyo muro muro

forumdan filanmı aydınlatın lütfen.
herkes samimi konuşuyor çünkü o artık arkadaşlardan birisi gibi olmuş.hani derler ya "içimizden birisi o artık"

o kadar çok seviyorlar yani muro yu....