K.has üniverisitesi cibali de yönetim bilişim sistemleri diye bir bölüm açılmış. Acaba buranın ve bu bölümün eğitim ücreti yıllık olarak ne kadar bu konuda bir bilgisi olan varmı aramızda?
Eğer o bölümün bursu varsa ve kendine güveniyorsan bence hiç durma, başarılı öğrenciler herzaman el üstünde tutulur.
Başarısız ve baba parası yiyenler ise maddi açıdan okulu ayakta tutar.