Gıtmedim. bızımde bır saygımız bir duruşumuz var. Once konu kılıtlenır ardından saygımızla teşekkürümüzü iletircesine ekrana bakar oyle yatarız.
Yakosin sakın oyle bişey etme. gece bıraz muhabbet oldu ıste.
Seni bekletmiyim ben o zaman... Amacından sapmış konu , amacın ne olduğuda belli değil ya zaten neyse..