Sabo amacın ne bilmiyorum ama bu yazdıklarından sonra muhattabım değilsin konu ile bi alakan yok.
konuda kilitlenirse ıyı olur. Amacından birhayli saptı gitti çünkü. Doğru yolu goremeyenlere Allah gosterır umarım.
Dostum seni tanımam etmem ama konuyu açmış şekilin hoşuma gitmedi açıkçası doğru bulmadım beni alakadar etmez ama kimse kimsenin sitesini burada bu şekilde karalayamaz size kim bu hakkı tanıyor ?
Bir sorunun varsa git adama söyle ya da adsenseye şikayet et yani..
Muhatabın olmak içinde çok can atıyordum kusura bakma..