Konu
Çakal Adsenseci... Yerleşime bakın
29-03-2008, 02:43:43
#30
abilisim
evet
şaka bi yana kardeşim dediğim gibi sorunlarını git baska yerde hallet. Bi örnek gösterdin eyw. herkes anlayısla karsıladı fakat gelipte karalamanın bi anlamı yok.