Saboces ınsanları tesvık eder gıbı yazı yazmak yakısmıyor.
Boyle adamlar oldugu surece bızımde haklarımız yenılıyor boyle dusunmek lazım. herkes Kuralı neyse ona gore adsense yayımlamalı.