Google arama botları var.
Mantık şudur; Sitenizde saat 17:15'te kimse olmaz. Daha sonra belli aralıklarla 10-15 kişi girip çıkar sitenize, herkes birer ikişer tık atar. Tık atan siteden çıkar, sitenin hitine bakılır. Ortada bir oyun olduğunu herkes anlar

ki bırak Adsense yani

Bir ara çok zeki wm arkadaşlar google ads ekibi kurmuşlardı

site sahipleri. Sırayla birbirlerinin sitelerine girip tıklıyorlardı

sizinki de o mantık, tıklarınızı saymadığını boşverin. Yakında o hesaba da giremezsiniz..

fazla zorlamayın ads'yi
Not; Kazançların düşme nedenlerinden birisi de bu başlığın ana fikri. Adsense işinde olan bilir zaten.