Enson kardeşimin işi vardı kullandı bilgisayarı ve normal bir şekilde bilgisayarı kapattı. Daha sonra ben tekrar açmak isteyince bios`dan sonra windows ekranı cıkmıyor bilgisayar yeniden başlıyor.
İşletim sistemiyle alakalı bir durum değil biliyorum, donanımla ilgili bir sorun var sanırım ama bulamadım bu konu hakkında bilgisi olan yardımcı olursa cok sevinirim

teşekkürler