Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Kendi NS sunucunuzu oluşturun yorumu biraz enteresan geldi. Kendi sunucumuda kurararım gerekirse ama ben ordan hizmet alıyorsam kendim niye birşeyler yapıyorum onu anlamadım. Zaten aldığım hizmet kendim birşeyler yapmamam için değil mi.
Birde log lar hakkında şunu söyleyim html sayfalarında da aynı sorun var. Log lar sadece hataları kayıt etmiyor , siteye giren çıkan herkesin bilgileri tutuluyor, çok hit alan bir sitede ( html dahi olsa ) bir hafta sonra 20 mb ye kadar log oluşuyor.
İsterseniz log ları kapatabiliriz ama tavsiye etmeyiz dediler, olmazsa son çare kapatın diycem çünkü sürekli log silmekde kolay olmuyor.