Kapatsınlar bakalım. 5-10 yıl sonra geri açıldığında bi bakmışız Türkiye bir asır gerilemiş net aleminde. Bu nasıl bir zihniyettir anlam veremiyorum. Teknolojik ne varsa darbe vurulmaya çalışılıyor. Onun bunun sitesini kapatacaklarını adsllerimizi düzeltsinler, alt yapımızı geliştirsinler. Bir kaç teknoloji özürlü a desek dava açıyor, b desek dava açıyor.
Sevgiyle s... (selamlıyorum hepsini.)

Allah sonumuzu hayır etsin.

Konu dışı: Youtube açılmış. :d