Konu
Okulun Logosu Olucakmış :S
27-03-2008, 18:40:29
#4
TheKanka
Misafir
Eges adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ama öyle sölüolar bence diolar logomuz okul müdürümüz olucak
Bunlar bide senin öğretmenin mi?