ya madem google kapancak tmm kapansında . bari su sebepten deıl ya. neymıs cocuk tornosuymus. madem sebep bu once cocuk tornosu olan sıtelerı kapa. sonra pkk yandası sıtelerı kapa. ya akıl sır ermes. bu makamda bu yetkıde hangı gerı kafalılar oturuyo ya. kafalarına göre onu kapa bunu kapa yapıyolar