Az once Myboard'ı okula tanıttım juri cok begendi ama sonra fikirlerini ortaya koydular.Diolar bune Böle gülen ifadeler kullan heryerde logo ne bole ?
ben diom logo web2.0 la yapıldı, One diolar nerden indiriliyor.Sonra Yok alta okulun logosunu koy hersayfa gozuksun.Okulun olsun logosu olsun(Bknz: resim)
Ben diyorum oraya ufak bir nokta bile koysak bütün tasarımı berbat eder,Yok efendim oraya okulun logosu,Yok o anasayfadakı resimler ne bunlar nasıl resım.Bizim okul mudur ve yardımcısının resımlerını koy,Yok projen kendini anlatamamıs,Yok bu chat sitesi olmus,Yok efendımBenım resmımı koy yukarı logo yerıne, Ne salakca seyler soledıler bı guzel terledım sınırden kızardım,
Ya napmaylım müdürün resminimi koyum logo olarak ve alta okulun kocaman 850X180 lik bannermı koyum ? Delircem ne yapayım.