Konu
Blogger'da navbar etkisi?
27-03-2008, 08:46:13
#2
winston
Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
yok ben öyle söylemiyim
..navbar dan korkmana gerek yok..kaldır gitsin
artık milletin yeni yaptığı template lerde navbar kelimesi bile geçmiyo