Konu
NATRO Rezilliği
27-03-2008, 07:58:32
#25
KAlper
Kendi NS sunucunuzu oluşturmayı deneyin lütfen.Ayrıca PHP scriptler düzgün değilse her çalıştırıldıklarında birçok warning mesajı kaydedeceklerdir loglara.Dolması çok normal