mavi adlı üyeden alıntı:
www.forumklas.com müstesna abimizin forumu
birde forum.iyinet.com karışıktır ama iyidir.
burayı yazmaya gerek yok zaten burdayız.

(şu nickin altında daha indexlenmedi yazıyo şu motoru çalıışturnda indexlesin artık. )
sen daha sandboxtası
çıkman için belli bir mesaj sayısına ulaşman gerek