cry1987 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
malesef sen 2-3 sene de. Adam almış bile Dakikalar OYnadı. Senın yazdıklarına tereddüt yaşadım, şuanda alındı bile m37.org EEEE Öğrenciyiz düşünoyz işte düşünmicen 3 harfli adam almış şimdi nasıl dert oldu işime görüyon muu
Üç karakter .org boş var ya üzülme Ama reglemene değmez. Bikaç sene sonra edeceği de 30-40 o da neredeyse bekletirken ödediğin reg parası. Hıı alırsın 1000 - 2000 tane sürümden kazanırsın o ayrı. Al bak bir arkadaş vermiş forumda birkaç tane,
https://www.r10.net/bostaki-domainler...r-jj7-5x1.html