Arkadaşlar benim burada bilgisayarcı bi arkadaşımda minik bir laptop var..
pda'lardan biraz büyük boyutta ve laptop da olan herşey var..
laptop yeni değil..
alındığı zaman üzerinde windows me kuruluymuş..
sonradan windows xp yüklemişler.. biraz yavaş kalmış..
ufak laptop olduğu için cdrom'u yok..
ben bunu almayı düşünüyorum. harici wirelles takıp gezebilirim en azından..
sırf ev dışıyken r10'a girmek için :P
buna yeniden windows kurarken sorun yaşar mıyım?
neyle nasıl yükleyebilirim?