Konu
PhotoShop Cs2 mi CS3 Mü ??
25-03-2008, 14:29:14
#17
ozday
cs3 kullanıyorum.. çalışma görünüm ve ergonomiklik açısıdan başarılı, ayrıca makinamı da çok kasmıyor