Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
google adsense in kuralları belli..bloggum com değil kendileri haricinde hiç kimse adsense kodlarıyla oynamak veyahut başka bir şey öneremez..
kuralı kopyala yapıştır yaptım yukarda..yarın öbür gün arkadaş kazanmaya başlar 1 sene geçer alır 1 mail banlandınız diye..üzücü bir durum olur
o yüzden ben olsam dokunmam o koda ama mail atıp sorulabilir..ama tahmin ediyorum otomatik cvp gelecektir kuralı belirten..çünkü onay verip evet o kodların orasını değiştirebilirseniz derse google,bu sefer yayıncının eline koz vermiş gii düşünebilir..siz bana izin vermiştiniz diye...vs vs vs..