google adsense in kuralları belli..bloggum com değil kendileri haricinde hiç kimse adsense kodlarıyla oynamak veyahut başka bir şey öneremez..

kuralı kopyala yapıştır yaptım yukarda..yarın öbür gün arkadaş kazanmaya başlar 1 sene geçer alır 1 mail banlandınız diye..üzücü bir durum olur

o yüzden ben olsam dokunmam o koda ama mail atıp sorulabilir..ama tahmin ediyorum otomatik cvp gelecektir kuralı belirten..çünkü onay verip evet o kodların orasını değiştirebilirseniz derse google,bu sefer yayıncının eline koz vermiş gii düşünebilir..siz bana izin vermiştiniz diye...vs vs vs..