Diğer üyeler 50 mesaj saklayabilirken benim 9 mesaj oldummu doluyor.nasıl ayarlayabilirim acaba?
teşekkürler

edit: üye gruplarından grubu bulup özel mesaj alım sınırına bakıyorum 50 diyor :S