2 gündür internet akşam 7 olduğunda gidiyor bu aralar pc nin sorunları var belki ondandır dedim ama pc artık normal çalışıyor.Dün 7 de gitti 11 de geldi,bugünde aynı saatte gitti ve aynı saatte geldi sinirlerim alt üst oldu.Sizde de böyle bir durum varmı arkadaşlar ?