Gökhan adlı arkadaşın aramasını bekliyorum halen isimtescili.Ev telefonundan aramak istemiyor.Kontorüm yok diyor.Bekliyoruz bakalım.İsimtescili arayıp durumu anlatacak benim bir alakam olmadığını vs.Kendiside yapmadıgını belirtiyor.Durumu anlattıktan sonra isimtescil zaten hala açmazssa hesabımı artık daha ne yapayım bilmiyorum.