Türkiye, iç savaşları ile uğraşsın diğer devletler kendilerini geliştirmek için. Yok sağcımış yok solcumuş yok şu parti iyi yok bu parti iyi... halkımız cahil olanları göremeyecek kadar kör.
Hangi parti '' ben ülkem için birşeyler yapayım ileriye götüreyim '' diyor? Var mı şimdi böyle parti?
Ben hangi yalanları söylesem bu cahil milleti kandırabilirim? Nasıl oy toplayıp bu ülkeyi yönetebilirim ? Yönetince şu şu şunları yapıcam şu kadar kazanıcaz...
Herkes çıkarcı olmuş bu ülkede.Gelecek o kadar kötü ki Türkiye için.. hayırlısı bakalım.
Bi kez adamların devlet büyüklerine bakarmısınız her şey oradan anlaşılıyor zaten. Bizimde var mühendislerimiz çok iyi hemde.. diğer ülkelerin kaptığı mühendislerimiz... Neden bunlar dış'a gidiyor ki? Tutsanız ya Türkiye'de türkiyemiz gelişsin!.. Hangi iktidar yapacak bunu.. herkes yaşama savaşında! ekmek kavgasında..