Black adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
dana daha öncede tartışmıştık bunu
anlatmaya çalıştım ama anlamak isteyen olmadı
izlandanın ordusu yok mesela devletide güçlü değil
ama kişi başına düşen milli gelir 36 bın dolar
işssizlik denilen birşey yok
devlet millet için vardır
milletin refah içinde yaşaması için
Haklısın kardeş, bizde nasıl durum? Millet devlet için vardır. devlet yaşsın ki millet yaşamasada olur nasıl olsa nüfus artıyor.

Şaka bi tarafa yazık bize, potansiyele bak olduğumuz yere bak. Elin gavuru bizim halimize bizden çok acıyor.

Şeyh Edebalı’nın damadı Osman Beye dediği gibi, "Milleti yaşat ki devlet yaşasın", şimdi torunları olarak bizler ne haldeyiz.