Ne Darılacam Arda

Kendi Keyfin İstedigine Yaptırırsın. Benim 100 YTL ye Yaptıgımı 2000 YTL ye de Yaptırabilirsin...
evet ben de anlamadım neden o kadar dedi beyefendi de.. neyse asp diye heralde..
herneyse domian ve host tamamdır.. yalnız hala site istedigimiz gibi olmuyor lutfen iyice inceleyin ne istendiğini, aynısını joomla da yapabilirim diyip sonra şişmeyin