Sabredin arkadaslar....
Bu Aralar herkes bi kargaşa icinde....
PageRank 'iniz 5 olursa n'olacak sanki....Hitiniz ve siteniz kaliteli olmadıktan sonra....
***
Benimde Sitem 5-6 Ay boyunca 0'dı...
Geçenlerde pr 2 oldu...Ama hiç umurumda değil.
0 iken daha çok hoşuma gidiyordu....
Neden biliyor musunuz ¿
Çünkü elalemin sitesi pr4 iken yapılan aramalarda benim sitem öncelik gösteriyordu