Çok fazla anlamaıyorum bu dillerden.. Dillerden derken yanlış anlamayın arkadaşlar yani bu web dilinden. Bana hiç bir yer resller da olmaz dedi. Bu ne ya misafirlere girmemi diyelim anlamadım. Saldırımı var onuda anlamadım. Neyse cpu falan dediler çok fazla yolluyormuş benim site öyle dediler. Ama nedir nasıldır bilmiyorum. Arkadaşlar bana bi akıl verin Lütfen. Güzel güzel gidiyordu bu nerden çıktı böyle şeyler anlamadım. ben host firmamın desteğinden gerçekten çok memnundum. Ama ne olduysa o günden sonra oldu.