FFaruXX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
o zaman diyarbakır'a geçip ordan yenişehir'e geçmesi iyi olur..
hepinize bilgiler için çok teşekkür ederim..
+'şar rep .. professional sana yarın veririm borcum olsun.çok vermişim bugün
Ok teşekkürler Bana rep borcu olan çok kişi olduuuuu