arkadaşlar bırakın bu feysbuk meysbuk olaylarını ya bu facebook olayı bence çöküşe geçti önce insanlar merak ediyordu şimdi eskisi gibi meraklarıda kalmadı bence giren bi müddet takılıyor sonra canı sıkılıyor bu facebook olayı bence icq ya dönecek ve bu kısa zamanda olacak. bana mesaj geliyor facebookdan ama o mesajlar hep yalan mesajlar bana özel atılmış mesajlar değilki adam topluca tüm listedindeki kişilere atmış toplu atılan mesaja cevap atmam kesinlikle, hımm bide mesaj atıyorsunuz attığınız mesaja insanlar nasıl tepki veriyor diye herkes merak eder, toplu atılan mesaja hangi adam ne cevap versin

, yani burada karşılıklı paylaşım yorum yazma tartışma gibi bişi yok, bu facebookda toplu mesajlaşmadan, sağda solda yayılan saçma kandırmaca virüs mantığı ile yayılmayı hedefleyen apletlerden başka bişi yok.
facebookda benimde hesabım var 3 ay öncesine çatır çatır mesaj gelirdi çok haraketliydi herkes bişiler yapardı; biri poklardı biri piklerdi biri göz kırpardı gördüğü her tuşa basardı tüm tuşları bitirene kadar millet önceden meraklıydı, ama şimdi arasıra bakıyoum sanırım herkes benim gibi sıkılmaya başlamış eskisi gibi bi haraket tok