çini insanlar nasıl başarı abidesi olarak görüyorlar anlamadım
insanların karın tokluğuna çalıştığı hiçbir sosyal hakkın olmadığı bir ülkenin sanayisinden falan bahsetmek saçmalık
hindistan çin ve benim düşünceme göre türkiyeninde aralarında olduğu ülkeler gelişiyor zenginleşiyor ama bir farkla
zenginler daha zengin oluyor farkirler daha fakir
orda olay insanların refah düzeyi değil zaten, devletin refah düzeyi.
kabul edilsin ya da edilmesin 5000 senelik geçmişi ve gelişen yüzü ile Dünyayı alt edebilecek bir güce sahip.
yazıda da güzel bir tespit yapılmış.
Dünya tarihinde hiçbir zaman siyaset ile devlet yönetilmemiştir, son yüz yılda ortaya çıkan bir orta oyunudur siyaset. siyaset sadece tiyatro oyunudur, demokrasi fikri insanların beynine girdiğinden beri insanları eğlendirmek, sempatisini toplamak için yapılır.
Gerçek yöneticiler her zaman Askerler veya diktatörler olmuştur.
Geleceği görebilen devasa askeri ve teknolojik gücü olan ülkeler her zaman kazanacaktır.