çini insanlar nasıl başarı abidesi olarak görüyorlar anlamadım
insanların karın tokluğuna çalıştığı hiçbir sosyal hakkın olmadığı bir ülkenin sanayisinden falan bahsetmek saçmalık
hindistan çin ve benim düşünceme göre türkiyeninde aralarında olduğu ülkeler gelişiyor zenginleşiyor ama bir farkla
zenginler daha zengin oluyor farkirler daha fakir