2002 yılından beri bu işi yapıyorum. Asus X series vardı o zamanlar

. Oem olarak topladığım ürünlerde bende ara sıra sıkıntılar yaşadım ancak bunların hiçbiri anakartdan değildi. Genelde RAM veya Sabitdisk sorunu yaşadım. Bir iki modelde yaşanan sorunu tüm piyasaya mal etmek ne kadar doğrudur bilemiyorum.