2007 de 23 adet sunucu aldık Deskop anakartlı hayatımda o sunuculardan çektiğim kadar başka hiç bir şeyden çekmedim bu yüzden düşmanlıgım
Adam gibi donanım almamışsın diyorum sadece

2007 yılında kendi elimle 40 kadar makine topladım;
Toplam 41 Adet Power Supply:
Arızalı Adet: 1 ( Asus Vento Kasa, Taktığın Anakartı yakıyor, kullanamadan kurulumda 2 anakart yaktı

)
Toplam 120-130 Adet Ram:
Arızalı Adet:2 ( 1 Kingston, 1 Noname ( nereden aldığımı bile bulamadım ))
Toplam 120-130 Adet Disk:
Arızalı Adet: 1 ( 3 adet Samsungdan 1 tanesi kafa vuruyor arasıra, şuan evde divx arşivini barındırıyor hala çalışıyor

)
Toplam 41 Adet Board:
Arızalı Adet: 1 ( Yukarıdaki Power yaktı

)