Ni-Osman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2007 de 23 adet sunucu aldık Deskop anakartlı hayatımda o sunuculardan çektiğim kadar başka hiç bir şeyden çekmedim bu yüzden düşmanlıgım
Adam gibi donanım almamışsın diyorum sadece
2007 yılında kendi elimle 40 kadar makine topladım;
Toplam 41 Adet Power Supply: Arızalı Adet: 1 ( Asus Vento Kasa, Taktığın Anakartı yakıyor, kullanamadan kurulumda 2 anakart yaktı )
Toplam 120-130 Adet Ram: Arızalı Adet:2 ( 1 Kingston, 1 Noname ( nereden aldığımı bile bulamadım ))
Toplam 120-130 Adet Disk: Arızalı Adet: 1 ( 3 adet Samsungdan 1 tanesi kafa vuruyor arasıra, şuan evde divx arşivini barındırıyor hala çalışıyor )
Toplam 41 Adet Board: Arızalı Adet: 1 ( Yukarıdaki Power yaktı )