cemoka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ni-Osman,
Desktop anakartlara düşmanlığınızın sebebi nedir bilmiyorum ama insanları yanlış bilgilendiriyorsunuz. Yılllarca LayeredTech'den amd 2800,3000 işlemcili Jetway anakartlı sunucu kullandım, bugüne kadar ne anakart sorun verdi ne de başka bir donanım. 3 ayda bir powersupply yakan Xeon sunucular gördüm.
Hiçbir zaman desktop anakartı veya donanım, sunucu için özel üretilmişlerin yerini tutamaz ama desktop donanım diye de 2-3 ayda sorun yaratmaz.
Bu kadar sık sorun verse neden bu kadar datacenter desktop makinelerle hizmet versin?
2007 de 23 adet sunucu aldık Deskop anakartlı hayatımda o sunuculardan çektiğim kadar başka hiç bir şeyden çekmedim bu yüzden düşmanlıgım