Yapı kredi bankasında 3 çek bozdurdum. Hiç masraf kesilmemişti. Geçenlerde bankacı yengeniz telefon etti. Masrafları geldi 50 $ yatırmanız gerekiyor dedi. Gittim yatırdım. Bugun de geçen ay verdiğim çekin karşılığı yatmış. Masraf kesilmemiş. Demekki bu çekin masrafıda sonra kesilecek.
Ama Y.kredi bankasını seviyorum. Bugün 24. gün ve para hesabımda. Gidip çekeyimde yiyeyim biraz.