merhaba,

konunun öncelikle biraz zamanı geçmiş scriptti geliştirmek üzerine çalıştım. parayı kazandın diyince php ile tableina para eklemesini istiyorum ama malesef yapamıyorum şöyle bir kodu yollayayım alanda rakamı cıkarttık mı tamamdır.

function varimYap(){
<?

$sec="+noktaKoy(TeklifEdilen)+";
$bocuk=$para+$sec;

$sql444="update pro set para='$bocuk' where no='$no'";
$kayit444 = mysql_query($sql444);
?>
html = "<div id='mesaj'>Tebirkler!!!<br>"+noktaKoy(TeklifEdilen )+" $ kazandınız!<br>Şimdi kutunuzda ne varmış bakalım?</div>";
if(TeklifEdilen <= kutu_temp[SecilenKutu-1]){

javanin içinde "+noktaKoy(TeklifEdilen)+" bu şekilde tanımlı bunu <? içinde tanımlamak gerekince binbir türlü iş denedim genede rakamları çıkartamadım. bilgisi olan varsa yardımcı olursa sevinirim.