Konu
Niçin Çin
19-03-2008, 22:12:58
#2
webkit
Dipnot: Çin şu sıralar nufusunun %30'u 40 üstü sorunu ile baş başa.. Yeni nufus yapılandırılması kanunun askıda kalmasının sebebi Bazı kaynaklarda AB'nin parmagı var deniliyor.