Hem ucuz olsun, hem herşey olsun hemde temiz olsun istiyorsun, kim istemezki

Şaka bi yana, Türkiye de pahalı, çünkü hatlar pahalı, çünkü saldırıyı kesmek için 2 tuşa basmak yeterli olmuyor..